VetApoteks privatlivspolitik
Her følger VetApoteks privatlivspolitik.
Hvem er ansvarlig for dine oplysninger?
Det er K64 Stockholm AB med organisationsnummer 59153-8995, der er ansvarlig for personoplysningerne.
Hvor kommer dine personoplysninger fra?
VetApotek får primært dine oplysninger fra køb, du har foretaget hos os på vetapotek.se, når du har været i kontakt med vores kundeservice eller når du har registreret en brugerkonto. Dine personoplysninger kommer primært fra vores betalingsløsningspartner Klarna.
Eksempler på personoplysninger er navn, personnummer, e-mailadresse og mobilnummer.
Personoplysninger oprettes som et resultat af at bruge vores tjenester eller produkter. Vi kan f.eks. gemme sagslog og e-mailkorrespondance.
Hvem har adgang til dine personoplysninger?
VetApotek sælger aldrig dine oplysninger. Vi deler kun personoplysninger for at kunne opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde. Eksempler herpå er at booke transport eller opdatere en ordre hos vores betalingspartner.
Ret til adgang, rettelse og sletning af dine personoplysninger
Ifølge databeskyttelsesforordningen har du ret til at få adgang til, rette og anmode om sletning af dine personoplysninger. Hvis du ønsker disse oplysninger, skal du indsende en skriftlig anmodning til os. Vi sender derefter oplysningerne med post til din folkeregistrerede adresse.
Ændre dine personoplysninger ved at sende en skriftlig anmodning til kundeservice på e-mailen: kundservice@vetapotek.se
Hvorfor gemmer vi dine personoplysninger?
Når du har afgivet en ordre eller været i kontakt med kundeservice, gemmer vi dine personoplysninger for at administrere dit køb eller behandle din kontakt med kundeservice.
Opbevaring af personoplysninger:
- Kommunikation: For at kunne vende tilbage til dig i kundeserviceanliggender.
- Opfyldelse af aftale: For at kunne levere dine bestilte varer og booke bestilt transporttjeneste.
- Juridiske forpligtelser: For at kunne overholde gældende regnskabslove.
- Berettiget interesse: For at udvikle og forbedre vores tjenester og kundeoplevelse.